Doprava zboží k zákazníkovi

Dopravu zboží Vám zajistíme po celé ČR.

Cena za dopravu Vám bude připočtena k objednávce ještě před potvrzením objednávky. U objednávek s nadměrnou váhou (př. šamotové desky, šamotové malty a omítky, kamna, krbové obestavby, zahradní krby atd.) se poštovné navyšuje, dle konkretní hmotnosti objednávky. Zákazníka vždy vyzveme ještě k potvrzení objednávky a poštovného mailem.

Doba dodání

  • Zboží skladem - je dodáno nejdříve od 3 do 15 pracovních dnů od vytvoření objednávky (uvedeno vždy v detailu u zboží).
  • Zboží na objednání - je dodáno nejdříve od 3 až 6 týdnů od vytvoření objednávky, upřesnění doby dodání je individuální, vždy na dotaz zákazníka.

Možnosti platby

  • Dobírka
  • Bankovním převodem předem
  • Hotově - při osobním odběru v kamenné prodejně ve Vyškově

Cena dopravy

Cena dopravy je individuální podle objemu zboží (balík, nebo paleta), hodnoty zboží i vzdálenosti v km.

Česká pošta = 135,- Kč

DPD + Gebrüder Weiss - balík do 50 kg = 120,- Kč

Paletová doprava (Geis, Gebrüder Weiss) = 690,- Kč + paleta

U objednávek, které se posílají paletovou přepravou se připočítává k ceně objednávky cena za paletu:

  • Kamna a krbové vložky jsou dodávány na jednocestné paletě (atyp) = 120 Kč nebo na půlpaletě = 100 Kč.
  • Zboží o hmotnosti nad 50 kg nebo zboží, které vyžaduje přepravu na paletě (např. izolační desky, malty, omítky, šamotové desky apod.) a objemné zásilky jsou dodávány na euro paletě = 250 Kč nebo na jednocestné paletě = 120 Kč.

(Uvedené ceny dopravy jsou již s DPH)

Při objednávce nad 10.000,- Kč je doprava zdarma!

Způsoby doručení

Způsob zaslání zboží závisí na celkové hmotnosti zboží a Vašem výběru přepravce.

Osobní odběr

  • Objednané zboží si můžete vyzvednout až po výzvě osobně v naší kamenné prodejně ve Vyškově, Sochorova 591, PSČ 682 01.
  • Otevírací doba Po - Pá v rozmezí 8:00 až 17:00 hod., St - 8:00 až 18:00 hod. (lze se domluvit i na čase)
  • O připravení zásilky k vyzvednutí Vás budeme kontaktovat telefonem, popřípadě mailem.


Zboží skladem máme v externím skladu, který není součástí kamenné prodejny, proto je vždy nutné si napřed zboží objednat a až po výzvě si zboží můžete vyzvednout na kamenné prodejně.

Náš dopravce

  • ZDARMA - doprava komínových systémů, kamen a krbových vložek do 15 km od naší kamenné prodejny.
  • O doručení Vás informujeme telefonem.

Smluvní dopravce (ČP, DPD, Gebrüder Weiss, Geis)

  • Vaše objednané zboží Vám zašleme dopravcem, kterého si zvolíte před ukončení objednávky zboží.
  • O odeslání zásilky Vás informujeme e-mailem.

Přepravní společnost ČESKÁ POŠTA - balík na poštu

  • Balík na poštu (váha do 30kg) - balík je nachystaný k vyzvednutí na dodací poště po dobu 7 kalendářních dní.
  • Zboží bude doručeno do 2 pracovních dnů od expedování zásilky.
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace, vč. podacího čísla balíku.
  • Sledování zásilky na adrese: http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php
  • V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky.

Reklamace ČP: Prosíme, zkontrolujte si při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a není opravovaná páskou jinou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte převzetí zásilky a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

Přepravní společnost DPD - standardní balík až domů

  • DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.
  • O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Kromě termínu v nich najdete přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. Ta je skvělým pomocníkem, abyste svůj balíček měli pod kontrolou a mohli si upravit doručení podle svých představ.
  • Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou. Pokud vaši zákazníci nemůžou platit kartou, nechte pouze možnost platby v hotovosti.