Vážení zákazníci,
výdejna e-shopu bude od 7. 1. 2021 otevřena od 8:00 do 15:30 hodin.
Přijímáme pouze hotovostní platby.
Děkujeme za pochopení.
Vánoční svátky
Z důvodu probíhajících svátků budou objednávky přijaté od 23. 12. do 6. 1. vyřizovány nejdříve od 7. 1. 2021.
Děkujeme za pochopení.
Doprava zboží
Doprava zboží k zákazníkovi
Dopravu zboží Vám zajistíme po celé ČR.
Cena za dopravu Vám bude připočtena k objednávce ještě před potvrzením objednávky. U objednávek s nadměrnou váhou (př. šamotové desky, šamotové malty a omítky, kamna, krbové obestavby, zahradní krby atd.) se poštovné navyšuje, dle konkretní hmotnosti objednávky. Zákazníka vždy vyzveme ještě k potvrzení objednávky a poštovného mailem.
Doba dodání
- Zboží skladem - je dodáno nejdříve od 3 do 15 pracovních dnů od vytvoření objednávky (uvedeno vždy v detailu u zboží).
- Zboží na objednání - je dodáno nejdříve od 3 až 6 týdnů od vytvoření objednávky, upřesnění doby dodání je individuální, vždy na dotaz zákazníka.
Možnosti platby
- Dobírka
- Bankovním převodem předem
- Hotově - při osobním odběru v kamenné prodejně ve Vyškově
Cena dopravy
Cena dopravy je individuální podle objemu zboží (balík, nebo paleta), hodnoty zboží i vzdálenosti v km.
Česká pošta = 145,- Kč
DPD + Gebrüder Weiss - balík do 50 kg = 130,- Kč
Paletová doprava (Geis, Gebrüder Weiss) = 690,- Kč + paleta
U objednávek, které se posílají paletovou přepravou se připočítává k ceně objednávky cena za paletu:
- Kamna a krbové vložky jsou dodávány na jednocestné paletě (atyp) = 120 Kč nebo na půlpaletě = 100 Kč.
- Zboží o hmotnosti nad 50 kg nebo zboží, které vyžaduje přepravu na paletě (např. izolační desky, malty, omítky, šamotové desky apod.) a objemné zásilky jsou dodávány na euro paletě = 250 Kč nebo na jednocestné paletě = 120 Kč.
(Uvedené ceny dopravy jsou již s DPH)
Při objednávce nad 10.000,- Kč je doprava zdarma! U krbových kamen a vložek je doprava zdarma pouze při platbě předem!
Způsoby doručení
Způsob zaslání zboží závisí na celkové hmotnosti zboží a Vašem výběru přepravce.
Osobní odběr
- Objednané zboží si můžete vyzvednout až po výzvě osobně v naší kamenné prodejně ve Vyškově, Sochorova 591, PSČ 682 01.
- Otevírací doba Po - Pá: 8:00 - 11:30, 12:00 - 17:00 hod. (lze se domluvit i na čase)
- O připravení zásilky k vyzvednutí Vás budeme kontaktovat telefonem, popřípadě mailem
Zboží skladem máme v externím skladu, který není součástí kamenné prodejny, proto je vždy nutné si napřed zboží objednat a až po výzvě si zboží můžete vyzvednout na kamenné prodejně.
Náš dopravce
- ZDARMA - doprava komínových systémů, kamen a krbových vložek do 15 km od naší kamenné prodejny.
- O doručení Vás informujeme telefonem.
Smluvní dopravce (ČP, DPD, Gebrüder Weiss, Geis)
- Vaše objednané zboží Vám zašleme dopravcem, kterého si zvolíte před ukončení objednávky zboží.
- O odeslání zásilky Vás informujeme e-mailem.
Přepravní společnost ČESKÁ POŠTA - balík na poštu
- Balík na poštu (váha do 30kg) - balík je nachystaný k vyzvednutí na dodací poště po dobu 7 kalendářních dní.
- Zboží bude doručeno do 2 pracovních dnů od expedování zásilky.
- V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace, vč. podacího čísla balíku.
- Sledování zásilky na adrese: http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php
- V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky.
Reklamace ČP: Prosíme, zkontrolujte si při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a není opravovaná páskou jinou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte převzetí zásilky a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
Přepravní společnost DPD - standardní balík až domů
- DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.
- O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Kromě termínu v nich najdete přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. Ta je skvělým pomocníkem, abyste svůj balíček měli pod kontrolou a mohli si upravit doručení podle svých představ.
- Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou. Pokud vaši zákazníci nemůžou platit kartou, nechte pouze možnost platby v hotovosti.